Tuesday 5 July 2011

Első kör

Ezt a napot is megértem. A ma reggeli adatokat beadva a bmi kalkulátornak, a következőt írja ki a program:


Gratulálunk, az Ön testtömeg-indexe az ideális tartományba esik! Sem fogyókúrára, sem hízásra nincs szüksége.

Mit is mondhatnék. Felemelő. Tényleg. A béemi jó dolog, mert pusztán a súly, a tömeg nem sokat mond, hiszen nem mindegy, hogy az adott ember úgy nyolcvan kiló, hogy két méter magas, vagy úgy, hogy százötven centi.

Most ennek baromira örülök. Sokan, sokszor, sokféleképp kérdezték, hogy na és meddig akarom még csinálni? Én ilyenkor mindig elmondtam azt, amit gondolok a kúrákról....jelesül, hogy ennek nincs értelme, nem akarok határvonalat szabni, hiszen ha valóban életmódot váltok, akkor az életre szól, és nincs vége.Végül is mindenki valamiféle diétát követ....aki eszik :)

Namost nyilván nem állok neki holnaptól doktor ötker pizzát zabálni két pofára.(ez a múlt) Persze hogy nem. De hogy a másik oldalról is mondjak valamit, nem gondolom azt sem, hogy életem végéig számolni fogom a kalóriákat, meg minden nap úgy kezdem a napot, hogy begyorsult pulzussal állok rá a mérlegre, remegve figyelve, mit mutat a kijelző. (ez a jelen)

Akárhogy is, ez a nap fontos nekem. Ha volt cél, az valami ilyesmi volt. Ide eljutni. Persze cél mindig van, és nem változtatok semmi alapvetőt az étkezési módszeremen, pusztán mosolyogva nyugtázom a számokat :)

6 comments:

Anonymous said...

van egy military bmi ahol a csontozat alapjan 3 kategoriat allitanak fel es ahhoz kepest adjak meg a suly hatarokat. ennek az alapja pedig a behajlitott konyokcsont hosszusaga

Alan said...

Tényleg...? Erről még nem hallottam, de rá fogok keresni :D Köszi

Anonymous said...

http://www.bodyfatcalculatorpro.com/ egyik es itt egy masik de majd megkeresem a konyokoset http://www.healthstatus.com/calculate/body-fat-calculator-army minden katonia egysegnek megvan usa-ban a maga bmi kalkulatora

Alan said...

Wow...köszi az útmutatást, le is csekkolom még ma :)

Alan said...
This comment has been removed by the author.
Alan said...

Elvégeztem a tesztet..9,73%-ot kaptam, most utánanéztem, az túl jónak számít...csináltam még egy csomót, 9,73-22% ig mindenféle eredmény jött ki...még egyszer köszi a linkeket!:)