Wednesday 26 October 2011

Fejlődés


Elképesztő, mennyit számít a helyes étrend. Annak idején heti háromszor-négyszer két órában jártam le a barátaimmal a helyi edzőterembe "bádizni", ahogy akkoriban volt szokás mondani. Szokásos gyakorlatokat nyomtuk, persze természetesen mell-,váll- és karizmokra fókuszálva. Nem volt sem kidolgozott edzésterv, sem étrend hozzá, egyszerűen csak jól akartunk kinézni.

Most az egy másik dolog, hogy "gyúrás" után rendszerint beültünk a mozival szemben lévő olasz pizzeriába, és fullra ettük magunkat (már ha volt rá anyagi keret persze) :-) Hiába, tudatlan fiatal hülyegyerekek voltunk....de szép is volt :D Nem a táplálkozás tudatosságának mellőzése volt az egyetlen dolog, amit rosszul csináltam. Eszetlenül nagy súllyal guggoltam, és nem raktam fel az övet....csúnyán meghúztam a derekam, ha odafigyelek jobban, ez nem fordul elő.

Igaz, nem volt internet, meg még PC se igazán, csak afféle kezdemények, mint commodore, meg spektrum...meg enterprise :D:D Úristen, de öreg vagyok már :-o. Szóval ma sokkal könnyebb dolga van az embernek, ha okosodni akar. Vagy legalább tájékozódni. A fogyással, a megfelelő étrenddel kapcsolatosan rengeteg információ érhető el, és ha van elég idő, meg türelem a sok szemetet kiszűrni, akkor nagyon hasznos dolgokat lehet megtudni.

Néhány hete csinálom az "okos" diétát, figyelve a megfelelő értékekre, és a megfelelő arányra. Mellette már-már pofátlanul keveset, de edzek (nincs fél óra sem naponta). Elsősorban hasra és karra, ez igaz, viszont elmondhatom, hogy a büdös életben nem volt a karom ennyire kiformált, mint mostanra lett. 34-es volt már, sőőt..csakhátugye az nem feltétlenül izomszövet formájában :)

Érdekes, de nem meglepő módon ez nagyon tud motiválni. Szinte soha nem hagyom ki az esti tornámat. Pont ahogy a fogyásnál is érzem: túl sok eredményt értem el ahhoz, hogy veszni hagyjam.

1 comment:

ördöggörcs said...

Ez igen! tényleg növesztettél izmot, nem is akármilyet.
Gratulálok!