Wednesday 12 October 2011

Restancia

Régi restanciámat róttam ma le. Egy ideje egy kedves olvasóm adott részletes útmutatást a hagymakrémleves készítése ügyében. Azóta nem sikerült megvalósítani a dolgot, de jelentem, ma a végére jártam a történetnek.

Hagymalevest még sosem ettem és sosem készítettem, így teljes mértékben újszülöttként álltam neki a feladatnak. 33 gramm vöröshagyma, 1 gerezd fokhagyma, 30 gramm light tejszín, 1 kenetnyi olaj, só, bors, szerecsendió, másfél deka light sajt. Ezek voltak a hozzávalók. Ja, és persze az a leveskockautódféle zselé....zöldségleves ízben....abból készült a lé hozzá.

Tulajdonképpen két normál adag lett belőle, vagy egy izmosabb adag, ki mennyire sokat fogyaszt levesekből :)
Íme...



A teljes adagra számolva kifejezetten baráti 278 kalória jött ki, ami tökéletesnek mondható, ezáltal a hagymakrémleves méltán szereplője lehet akár egy kétfogásos ebédnek, akár egy kellemes vacsorának. Íme a számok:



Köszönöm kedves olvasómnak a tippet még egyszer!

No comments: