Saturday 31 December 2011

Évértékelés

Vannak örök dolgok, az évértékelés is ilyen azt hiszem. Az emberek szeretik lezárni az adott évet egy összefoglalással. Ebben semmi rossz nincsen. Eljött ennek az évnek a vége is, ma van az utolsó napja 2011-nek.

Igen gyorsan telt el ez az évem (is)....gyanítom ahogy öregszem, ez csak rosszabbodni fog, sajnos a dolog jellegéből adódón így működik. És jövőre elhagyom a harmincas klubot....szóval tényleg repül az idő. 2011 január elején 125 kg voltam. Ez egy olyan súlytöbblet a 185 centim mellé, amivel simán együtt lehet élni, és amikor nagyon kövér volam, azt hiszem boldog lettem volna egy ilyen súllyal. Azonban ma reggel, az év utolsó napján a mérlegem 78,8 kg-t mutatott, ami több szempontból is sokkal jobb, mint a 125. A legfontosabb szempont az egészség. A testi és a lelki egészség egyaránt. A 23-as BMI sokkal egészségesebb, mint a 36-os, ehhez nem fér kétség.

Azonban amit én sokkal nagyobb eredménynek könyvelek el, az nem a lefogyás, hanem a tudatos irányítás megvalósítása volt. A sokat emlegetett kontroll. Ez nagyon sok erőt ad nekem, és érzem, hogy képes vagyok/képes leszek hosszú távon is megtartani a tudatos irányítás képességét.

Ezt a blogot nem olvassák sokan. Igaz, egyáltalán nem is törekszem erre...akik viszont akár tudatosan, akár barangolva erre járnak, azoknak az ilyenkor szokásos Boldog Újév mellett én azt is kívánom, hogy sikerüljön nekik is az, ami nekem sikerült, és hogy higgyék el, sosem késő nekiállni.


No comments: