Thursday 22 December 2016

Kényszerpihenő

Ma orromra koppintott a gondviselés. Történt ugyanis, hogy nem tudtam elaludni, és miután a programozott tévé elsötétült, fogtam magam, és lejöttem, hogy akkor bringázok egy pár órát, az majd elaltat. Ez működni szokott általában. Most azonban húsz perc után hirtelen baromi furán kezdtem érezni magam, és éppenhogy le tudtam kászálódni a szobabringáról, hogy elvergődjek a kanapéig...kb 20 percig tartott, mire össze tudtam szedni magam, és akkor felmásztam az emeletre, és visszafeküdtem aludni. Szapora szívverés, hidegveríték, szédülés, émelygés....ez reggelre masszív fejfájásra és émelygésre korlátozódott. (Estére már jól vagyok)
Nem tudtam, mi okozhatta, nem ettem-ittam semmi extrát...illetve de: a mákos beigli töltelékét kellett megkóstolnom kb 3-szor, mire tökéletes lett az íze....úgy voltam vele, hogy vagy ez, vagy az újfajta ír gin, amiből koccintottunk, és amit még nem kóstoltunk azelőtt-
De közben az az igazság, hogy a ginből összesen 5-en ittunk, és senkinek nem volt baja, szóval az nem lehetett, és hát a mák meg....az a háromszor fél evőkanál nem kimondottan az a mennyiségű ópiát, ami megütne...szóval végül (mint általában) a feleségemnek lehet igaza, aki közölte hajnalban, hogy megtilt mára minden edzést, és meg kellett ígérnem, hogy nem fogok se bringázni, se súlyzózni, se taposni....és hát igen, október vége óta -amikor Oslo-ban voltunk V-vel egy hétvégén- nem volt szünnapom, tehát minden nap kivétel nélkül edztem.
Pedig pihenőnap kell. Tudom, tisztában vagyok vele, csak valahogy elfeledkeztem róla...és lehet, hogy ez váltotta ki ezt bigyót. Szóval a tanulság: tessék pihenni! Legalább néha....:)

2 comments:

Jusztina said...

Boldog ünnepeket kívánok!

Alan said...

Köszönöm, viszont! :)